CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

my quotes


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, November 15, 2010

me n my MOST besties

aku kenal die since form 4..mase 2 aku da tuka skola kat smk bukit bandaraya..memule aku ta apat ngan die..namun pas2 nek f5 aku apat ngan die bagaikan kakak n adek..
aku
share segalanyer ( opss ) not that lebeh..
skang die study kat uitm kampus seri iskandar perak..coz aku yg na amek tp ta dapat iaitu coz ART N DESIGN..
sumpah aku sayang minah nie
w..

name nyer : HANI ATHIRAH BINTI ABD RAZAK..thanx babe!!

niew la die gadis yang aku sayang..chewah
lokasi : mid valley..
bersame : pakwe nyer (paiz n mamat POYO)
n ta lupe juge c DIA my ex..sobs3..


hah niew die pix skola aku mase form 5(2008)..len kan aku..mase niew
aku ambut panjang..idaman sejak dulu..
n skang misi aku ad lah membelenyer..
4 n 5 amanah..niew la bodak nyer..
our memories xkan penah padam smpai biler..
tyme skola paling besh dalam idup

0 kum3n: