CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

my quotes


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, November 16, 2010

hang0ut sudeyh!!

niew la baju aku pakai ari niew..
ermm..juz try mix n match..
bajet dalam 50..haha...semat!!!
lokasi : branda rumah


kesahnyer :

aku jnj ngan FIQ (nothing btween us) kul 11 pagi tp cam bese la pompuan siap lambat..tp aku bile jew aku da sampai,die leh kate die tertinggal wallet lak..aduiaii..kne la tggu dalam 20 minit..destinasi kali niew MID VALLEY MEGAMALL..ermmm..as usual la..tp aku kuar ngan pasal aku nk ilang bosan jewk..sampai jewk kat mid aku g ROMP,beli sluar yg da ghaib secare tibe2..

beli tiket wayang..(xtaw citer pe na tgk..last kiterowg pilih cter MEGA MIND..) besh n njoy la..gelak2..dapat wat ayat baruu...

huuu..skali jmpe my relative..YANA MD DESA..iaitu..kazen bapak aku..so,kire pgkat mak cik la gak..
pas 2 kiteowg melantak d KENNY ROGERS ROASTER..nyummmm~~~~
n die niat na clebrate bday pakwe die 16 nov..tp without planning,dowg xtaw kemana arah nk pegi..they dicide to go back...
pas tgk movi3 aku singgah F.O.S..beli singlet lagi!!!
niew jewk pix aku dapat amek..mostly today..


minah nie la aku ajak kuar..name minah niew NURLIYANA
bawu pas SPM
skang tgh mencarik hala tuju..
die seorang sagt bekk..dalam byk sdre yg aku ade..die jew la yg byk tolong n paham aku
thanx!!


dowg kapel since dowg f3 (2006) smpai skang..lamew kan???..
aku shgat respek ngan dowg..kapel serasi..

laki 2 bername
HEARUL AZIZ ALAM SHAH..

suke bahan aku n sgt besh biler berbual..haha..
aku doakan dowg niew dapat bersame dok jinjang pelamin..
amin...


0 kum3n: