CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

my quotes


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, November 15, 2010

episod d uitm

26 jun bermula segala : aku ditempatkan d uitm kampus segamat johor ( business studies)

bangge jew sebut kat owg coz nmpak gah sket..tp biler taw ad math plus akaun..PERGH!!! mati lah aku..da la aku xminat nombor2 niew..duit aku suke kire la..huuu...
ok2,mase mggu orentasi..aku dapat ikut sume jadual aku tnpe masalah..
bangge doe..coz kat unisel,aku sakit la..pe la..
mase bnde tu berlangsung..aku asek tuka kawan jew..sampai satu hari 2 aku jmpe owg yg betul2 na jd kawan aku..pas2 melekat la kiteowg as a bff..
pas2,ari demi ari..teman asek berganti..sampai la akhirnyer aku jmpe yg betul2 boleh jd teman sejati...haha..ayat ta tahan..
pix d bawah menceritakan segala2nya..
-THANK YOU FOR EVERYTHING-



MY FIRST FREN IN SEGAMAT
kenal mase MDS
nisah kechik mugee eika budak tspot
fathin bdak akaun
aku jewk sowg niew hah bdak biznes..



MEREKA INI
okayy..dowg niew da cam abg2 akuh da..coz kiteowg masing umo da TUE..opss...
memule aku kenal c MOK niew..kat modul..sejak 2 kiteowg jd apat..n aku kenal
THAQIF n APEX..NO siyes feeling coz dowg pown ad bakal isteri sendri..
n knw what,they all banyak motivate aku sebelum aku kenal owang len..
thanx bro.. =)

MY CLASSMATE
aku sonok sgt biler ngan dowg..
ase semangat na baja biler layan dowg..
hope dowg stay sampai graduate
alwez remains in heart
BMD1B7



acc aku sedang mencarik teman sejati..
kononnyer igt leh apat ngan dowg
tapi xleyh r..hanya sekadar classmate..
sowi...
aku argai shgt namun aku xleyh masuk...
ase len shangat..

finally mereka la yg aku leh NGAM bersame
thanx!!
tqa at pirst...
nesa
aiman
cyra na
iffah
huss!!! sayang kat die..igt baju pink die


n dowg la dunie terakhir aku part one uitm..
aku kenal pown pasal dowg niew membe cyra..
memule igt ta masuk..da lelame bapak r..
cam adek badek siot..
apat na mampus..
sgt spoting n sgt memahami antara satu same len..respect beb!!
pdhal knal bape ari jewkk
n akhirnye aku d sambar oleh owg d atas..
yg mane satu??
ehem2..
t kiter cter lagi ekk
P/S : setiap owang d atas aku SAYANG..n HARGAI sgt dalam hidup aku..
wat pertama kali aku jumpe makne seorang sahabat dan setiap detik tercipta
aku ingat sampai biler2..
2 la serba sebi sket pasal aku d uitm..walawpown aku agak lem sket in study..tp dowg banyak membantu aku naek semula..
THANX again to u all..


0 kum3n: