CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

my quotes


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 18, 2010

moment bersama hunnykuh

18 dec 2010 :
perancangan aku ngan hani telah trjadi jugak..aku bertemu die n faiz farhan
(balak die..hah?? nsem ke x ??
) ermm..no komen...
pas aku da sampai kat mid valley (lagi??) kat line gsc cinemas (bratur punyer la panjang giler)
dowg leh wat drama lak..perang sampai nak balek sume..
xpaham aku...da buang mase kat c2..da la aku lapa..
makan ari nie..BURGER KING..coz tempat len sume penuh..

ok..da bek..pakwe die pujuk menghadiahkan
Ferrero Rocher ...

euwww...romantik??? pape tah faiz tuh,wat hal..pas2 wat hal lg...
xde plan sgt la..cam byk buang mase...beli tiker t..jumpe lak budak klas kiterowg dulu (arep n fahmi)bese la..
tgk citer AKU MASIH DARAermmm...boringgg...
tp aku puas dapat jmpe my hunny...syg ko la doee..


aku masih dara
ermmm...
bg 2 star je la...
yg aku xboleh blah..
dia kene tikam..tp berbalut tgn..
patah?? pelik.....




sayang sangat kt ko..
aku hope persahabatan kite kekal sampai mati..
aku sayangkn die...


muke jewk epy..
balek kene marah...
aduiaiii..
xkuar soh amek angin..
biler da kuar,angin lak owang tue aku..
tak paham~~~

0 kum3n: