CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

my quotes


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, December 20, 2010

makngah ku..mentor ku..


20 dec 2010
:
makngah ajak kuar..g mane??
ermmmm...mid valley (lagi....???)..kalo ad peraduan pengujung berturut,da lame aku masuk..
bersame kak lin..yg sengal lg bengal..tp diri die superb..
aku pown cerita la prob aku..n makngah alwez bcome a gud advisor 4 me..
sgt memahami..n sgt bertolak ansur..die bagaikan mentor aku..ahaks..
makan kat CHILIS..perghhhh...aku mmg addict r makan kat c2..smpay skang trase kowt kesedapan makanan die kat tekak aku..tp,selepas coversation 2 berakhir..atiku lege coz dapat berkongsi dgn fmly aku..
thanx makngah..ur de vavoom..


dr kiri : makngah, peeya, aku...
die la yg byk bg semangat kat aku..
sporting...n
xpk pasal mid life crisis..
perghh...
thanx

adikku ..yg..
malas r nak cakap..

0 kum3n: