CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

my quotes


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, November 28, 2010

pe bend3 aku rase niew...???

stelah dua hari kat hospital..akhirnya die pulang juge kat uma..
tp aku ase pelik,asal aku ase nyampah n cam xslesa ketika die ad..
xseharusnya aku ase cam 2 kat die..
smpainyer ati aku....

mase nk makan,die pnggil pia depan mate aku..lalu die peluk pia dgn penuh kaseh syg..
dgn mengucapkan
i miss u sofea..
abeh aku?? aku nie tunggul ke pe..???
aku taw la aku bukan ank die tp cam trase doe...

asal aku ase cam 2...
tp since die makin hari,makin meluat..aku cam da xbape sgt ngan die..
bile die tgk tv,aku lg suke dok bilik.. bilik die kat bilik,aku g la dok ruang tamu..
nape???
xpatut aku ase cam 2,pdhal die da byk selamatkan family aku...
tp..
aku wat sume nie demi mak aku..
aku time uitm dsbbkan mak aku,aku korbankan minat aku..
aku sggup xkuar ngan kawan kdg2 dssbkan die xkasi..
aku sggup xtidoe uma sdare aku pasal die xkasi..
y la aku ikut cakap die pdhal die xde kne mgne ngan aku pown...

adkah pasal die da byk tggung aku??
aku sedeyh cam aku terhutang budi,pas 2 aku di sekat utk mengecapi sesuatu yg sbnrnye aku nk gapai..
aku bukan xbersyukur,tp...
aku...
xase nie aku yg sbnrnyer..
benar kata orang..
berduit xsemestinya tenang,ssh xsemestinya sempit..
aku betul2 rindukan waktu dulu..
tp da d beri peluang tuk merasa.lebeh bek manfaatkan...
tul x???
thanx 4 everything but i cant accept u yet..
im sorry~~~~

p/s :
ya allah,
jauhkan diri aku dari perasaan benci lg sombong....

0 kum3n: